Ockuperat köket.

publicerat i Vardag.;
Jag har ockuperat pappas kök idag också. Och idag tänkte jag göra kassler och potatis med en ostsås. Jag gör det simpelt för oss med tanke på att vi båda har Kevin att se efter. Lätt och gott, liksom! Ha ha ha. Min pappa har inte fått stå i köket på några dagar nu vilket en del av mig tror att han trivs med att vara utan. Han tycker det är roligare att snacka skit med Kevin som ljuger honom rakt upp i ansiktet hela tiden. Jag vet inte vad han har fått allt bus ifrån. Tack och lov så har jag inte hört några svordomar idag i alla fall. Jag har verkligen ansträngt mig för att hålla min tunga rätt i mun, men det finns som sagt andra här hemma som inte har förmågan att göra det.

Nej, nu bränns snart min sås vid. Dags att rusa,
puss&kram.

Kommentera inlägget här :