Riktig bloggtorka.

publicerat i Vardag.;
Vad intresserar det er att jag skriver att jag har somnat ute i solstolen i några timmar? Hm, inte ett skvatt gissar jag på. Hur som helst gjorde jag det - och vaknade nu för ett litet tag sedan. Jag inväntar bara mitt straff som lär komma smygandes till kvällen, (ett jätterött, kräftliknande utseende som skrämmer varenda dagisbarn).

Egentligen skulle vi ha varit på ett kalas med Kevin nu nere vid Malin. Men Ronnie ville inte ge mig Kevin så då blev jag sittandes här hemma själv. Inte för att det är hela världen. Jag får chansen att sitta och vila upp mig och göra det jag tycker är kul som att virka en mössa av mitt navelludd.

Nej, jag har sån grym bloggtorka - därför passar jag på att frågar er:
Vad vill ni att jag ska skriva om?

Det känns som jag repeterar precis samma saker om och om i bloggen - och det är för eran skull som jag vill förnya mig.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av MiCka:

Skriv om ditt liv vettja:P din vardag =D

Kommentera inlägget här :