Snabb vecka.

publicerat i Vardag.;
Jag har en svag känsla av att den här veckan kommer att rulla på ganska snabbt ändå, trots att jag saknar Kevin så mycket att det skär i hjärtat, periodvis. Nästan hela tiden om jag ska vara ärlig. Men jag tror att detta är ett jätte bra tillfälle att få slappna av och verkligen njuta av min ensamhet. Jag behöver få komma ifrån honom så att vi inte går varandra på nerverna som det är jättelätt att göra, varesig man vill det eller inte. Så en del av mig är nöjd över detta - och en stor del av mig vill vara egoistisk och ha honom hela tiden. Men vad gör man, vad gör man...?

Jag tror nästan att sommaren överlag kommer att gå redigt snabbt om jag har så här roligt nu och en dag har gått så vad kommer resten av sommaren att göra?

Nej, nu ska jag gå och sova. Hoppas ni också haft er en riktig trevlig måndag!
Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :