Snart kommer Louise.

publicerat i Vardag.;
Nu kommer snart Louise till mig och vi skall sätta oss och glana på film. Molnen på himlen får försöka försvinna medan vi gör det - så att vi kan gå ut och sola när vi väl är klara lite senare i eftermiddag. Jag har suttit hela morgonen med att lyssna på Bandit med en otroligt bra radiostörning i bakgrunden som far mig till vansinne. Det är precis det suset som får mig att få ont i huvudet och verkligen inte orkar lyssna på musik. Men jag kan inte sluta nu när jag väl fått in Bandit på min radio, hallelujah. Ha ha ha. Ikväll kanske en gammal klasskompis skulle samla ihop några vänner och åka in till stan och kolla på EM, sverige - grekland på storbildstv. Skulle vara mysigt om det blev så också! Jag är i alla fall fortfarande på.

Jag och Malin ska åka lite inlines senare idag också. Vi hade det verkligen skitkul igår - fan! Helt underbart roligt.
Yes. Men ungefär så här ser min dag ut!

PussOkram.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nancy:

Vill du ha en ny header?

Var med och kommentera inlägget "header". :)

2:a kommentar, skriven , av k:

inlines e hur mysigt som helst så länge de inte e varmt. :P hehe kan du åka bra?

Kommentera inlägget här :