Sovtimme, filmkväll och promenad.

publicerat i Vardag.;
Kevin somnade strax efter ett tiden tror jag att det var. Jag försöker nu få liv i honom igen så att han somnar ikväll, wish me luck. Malin och jag ska snart ta en promenad till dagis för att hämta upp hennes barn och senare så ska jag se på film med en annan kompis. Så det ser ut som att det blir en ganska lugn kväll. I alla fall så hoppas jag på det!

Nu gäller det dock att få Kevin till liv så att man kan börja göra i ordning här inne innan man sticker.
Bädda, städa och plocka ut disken som på något underligt sätt hamnat här inne, hm. I wonder.

Men men.
Jag skriver väl ikväll om inte annat?
Puss&Kram, julegran.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Granis:

Länkade dig lite i mitt senaste inlägg..

Kommentera inlägget här :