Stånk och stön.

publicerat i Vardag.;
Egentligen började vi från fel håll idag med packningen och utflyttningen. Men nu är i alla fall det stora förrådet stängt och bommat för min del. Skönt det i alla fall. Sen har vi bara det lilla förrådet kvar och Kevins sovrum att dela på plus lite småsaker som är mina som jag tänkte packa i nu också. Det känns fortfarande smått jobbigt i magen när jag är där inne. Kanske för att det finns så mycket som påminner om oss, eller om det som en gång i tiden varit. Men snart har jag ingen större anledning att gå in där mer vilket känns... jätte skönt.

Senare idag kanske jag ska leka med Malin. Det beror helt och hållet på hur länge vi håller på med flytten och hur mycket min rygg palla med. Jag känner verkligen att jag håller på att säcka ihop när jag bär tunga saker. Men det ordnar sig nog.
Hur som helst så äter jag min lite sena lunch nu och ska snart in och packa ner glas i en kartong och gå ut med i garaget.

Nej nu ska jag gå över igen och fortsätta mitt tunga arbete.
Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :