Vaken sötnöt.

publicerat i Vardag.;
Nu har Kevin vaknat upp ur sin sovstund och jag har snart fått se klart dagens film; accepted. En ganska bra men meningslös film. Lite som american pie - fast ändå bättre handling.

Pappa håller på med maten idag vilket betyder att jag inte behöver anstränga mig vidare mycket med dem sakerna. Skönt att få vara ledig på den biten. Det enda som måste göras är sängen och rummet i sin vanliga ordning. Jag bäddade aldrig i morse då jag vet att jag lika fort måste bädda ut soffan igen för att Kevin ska kunna sova middag.

Så nu är Kevin pigg och glad igen, skriker så lagom skönt i mina öron och har fått upp energin till topp. Jag klagar inte, nej inte alls. Det är bara mycket skönare med en lugn och kramig pojke. Men mina behov får helt enkelt vänta tills ikväll.

Puss&Kram, julegran.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av malin:

Ja faktiskt, vi kanske inte är helt olika du och jag...;-)

Kommentera inlägget här :