Alla sover - utom jag & Kevin.

publicerat i Vardag.;
Ronnie gick och la sig vid halv sju - för mer än en timma sedan. Jag och Kevin låg i badet och njöt då. Det var hur skönt som helst men Kevin gav mig en spricka i nageln då han kastade en av hans leksaker rakt på min hand. Och ni kan tänka er hur detta känns med - ganska kallt vatten, halv svullna röda fingrar och en leksak på dem. Aotch. Ja, låt mig säga såhär; "Jag njöt inte precis". Kevin åkte upp ur badet på en gång då - ganska ledsen för att han visste att han hade gjort fel. Men nu är allt bättre. Ronnie kommer troligtvis sova för kvällen så att honom kommer jag inte träffa förrän i morgon, någon gång. Kevin har ätit jätte mycket äggstanning. Jag undrar om det är för att det var tre msk. med öl i .. Hahaha, ungar brukar ju vara frälsta i öl, av någon konstig anledning. Tack och lov för att det inte var en speciellt stark öl. Nog för att alkoholen ångas bort - men i alla fall. Det är bäst att vara på den säkra sidan.  

I helgen vill jag gå ut och dansa.
Någon som ska med?

SKÅL.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av MiCka:

Jag ska ut och dansa.. vi ses då, i vimmlet ;) haha!

2:a kommentar, skriven , av Carro:

Tack själv :)

3:e kommentar, skriven , av Therese:

jag och maria kanske kommer ju :D hihi :D

Kommentera inlägget här :