Bok.

publicerat i Kevin;

Idag fick Kevin en bok av mig, precis innan han skulle klippa sig. Den boken handlade om traktorer - hela boken igenom. Om en traktor, två traktorer och tre traktorer. Minitraktorer, terrängtraktorer, vanliga traktorer, traktorer på åkern och traktorer i skogen. Traktorer som plöjer och traktorer som sår sädesslag. Jag kan allt nu från var föraren sitter till var fälgarna sitter på en traktor. Okej, dålig gämnförelse. Men i alla fall. Jag vet allt. Fråga mig. Det finns ingenting om traktorer som inte står i den där boken. Men han älskar ju det. Och hade han fått välja själv så hade han fått vuxit upp med Anders på sorunda och åkt traktor hela dagarna och haft Samuel som låtsasbror. Men så är inte läget. Han får helt enkelt finna sig i att ha sina drömmar i den där underbart fina boken... om traktorer.

- Bang, Bang. KILL ME.

Jag vill inte veta mer information om traktorer idag.

Kommentera inlägget här :