Burr i kylan.

publicerat i Vardag.;
Jag och Kevin har varit ute och gungat, skrämt varandra och sprungit fram och tillbaka, lekt med en pulka och kastat grus. Ja - tänk så mycket man hinner på en timme. Nu är jag ganska kall. Även fast det är underbart skönt i vårsolen så är det ingen speciell värme ute. Ronnie och Kevin's morfar har varit och kastat ett kylskåp och en frys på tippen - passat på att köpa lite plankor och liknande på brädgårn så nu blir det pyssel för hela slanten. Ronnies kompisar kommer hit senare på eftermiddagen. Dem är nog kvar när jag kommer hem också skulle jag tro. Det är alltid roligt att ha sällskap så där in mot småtimmarna. Jag ska snart göra mig i ordning för att gå och jobba. Idag blir det ett långt och segt arbetspass. Jag tänkte vara där så att jag öppnar och gör i ordning i servisen. Så jag får nog göra mig i ordning och gå nu! Mitt upp i allt skrivande så där bara!

SKÅL

Kommentera inlägget här :