Dagen har flygit förbi.

publicerat i Vardag.;
Kevin och jag gick till affären med min mamma. Vi köpte bland annat lite playdoo lera till mig och Kevin. Framför allt till mig tror jag! Ha ha ha. Så vi har pysslat med det den större delen utav dagen. Men kul har vi haft. Och så har vi bara suttit och kollat på tv och varit allmänt tråkiga. Kevin har inte ätit mat speciellt bra. Men jag fick precis svar på varför. Han har inte bajsat på två dagar vilket ger sina utslag. Jag satte honom ändå på toa igår och bad honom försöka. Men det ville han promt inte. Så nu lider han istället, stackars liten, jag hoppas det går bra för honom. Jag får inte vara i närheten när han gör det, och jag klandrar honom inte. Phu.

Jag har i alla fall fått i mig både stuvade makaroner och köttbullar och lite fiskgratäng, så mig går det ingen nöd på. ^^
SKÅL

Kommentera inlägget här :