Förkyld.

publicerat i Vardag.;
Atjoo.
Nu har jag snorat - haft svårt att andas, nyst, nyst, nyst om vart annat. Jag är jätte trött men jag har en gosse som jag måste passa. Det känns dock som att mina ögon håller på att gå i kors. Jag är helt enkelt inte van vid att vara uppe så sent på kvällarna. Å andra sidan så är det bra om jag är vaken hela dagen idag för då somnar jag i tid till skolan i morgon. Appropå det. Jag vet inte ens om jag kan gå. Jag är jätte förkyld, bara så där. När jag vaknade i morse så viste jag inte hur jag hade andats i natt. Både halsen och näsan var igentäppta. Men så fort jag harklade mig lite så var halsets problem löst. Toppen. Jag orkar verkligen inte bli sjuk nu, jag har för mycket att göra och att tänka på. Fan. Jag hoppas att det blir bättre - och inte värre än det är just nu.
SKÅL.

Kommentera inlägget här :