Förlåt.

publicerat i Onördigt;
Inte nog med att Amna hjälper mig med en massa saker i mitt liv, utan jag snor saker från henne också. Suck. Aja, jag får göra i ordning en schysst lista till dig sen, älskling's.

FÖR 10 ÅR SEN,
1. Var jag åtta och var inte alls betydelsefull för denna världen.
2. Gick jag i andra klass och ägde ett par glasögon som såg ut att tillhöra en pilot.
3. Hämtade min pappa mig från skolan.

FÖR 5 ÅR SEN,
1. Var jag en mycket strulig flicka. 
2. Var vi ett gäng på 15-20 som umgicks varje helg, jag var med Amna då bland annat!
3. Hade jag spenderat två år hos en psykolog, bup, gått på antideppressiva och sömntabletter.

FÖR 3 ÅR SEN,
1. Träffade jag Ronnie.
2. Dog Ronnies pappa
3. Blev jag gravid med Kevin.

FÖR 2 ÅR SEN,
1. Lades Kevin på mitt bröst.
2. Döptes våran son.
3. Var vi på semester i göteborg.

FÖR 1 ÅR SEN,
1. Var Kevin omöjlig att förstå till talet.
2. Fick Kevin sin första teletubbie DVD som gått om och om igen på våran tv.
3. Gick jag ut första året i Hotell och Restaurang.

FÖR ETT HALVÅR SEDAN,
1. Fyllde jag Arton.
2. Var jag på krogen ganska ofta 
3. Startade jag upp min första blogg.

FÖR EN MÅNAD SEN,
1. Begravdes min morfar.
2. Träffade jag min syster efter tre år.
3. Fyllde Kevin två.

IGÅR,
1. Var jag ledig från jobbet
2. Städade jag nästan hela garderoben
3. Orkade jag inte göra någonting mer.

IDAG,
1. Har jag varit i skolan.
2. Har jag ätit på pizza house.
3. Ska jag gå och sova lagom i tid.

IMORGON,
1. Ska jag på möte i skolan.
2. Äta lunch med Emelie.
3. Kanske jag ska gå på unga mammor...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

äntligen hittade jag dig, igen :D

läste din förra blogg (trogen läsare :) ) men sen bytte du tydligen och jag fattade såklart inte det,så dum som jag är ;P
men nu hitta jag dig, vilket jag är glad för :)
ha det bra!
/ Trogen läsare

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej, "trogen läsare".
Gud så roligt att du har hittat mig igen!
Ja, jag bytte blogg en snabb veva. Jag tog bort min andra blogg så snabbt att jag inte ens informerade i den förra att jag bytt. Men men, that's life.

Hoppas att du fortsätter läsa och kommentera nu framöver!
// Denise& Kevin.

Kommentera inlägget här :