Godmorgon alla måndagsglada.

publicerat i Vardag.;
Jag somnade vid halv elva - kanske halv tolv igår. Jag hade en ganska jobbig son som inte alls ville sova i dessa tider som han är van vid - så klockan blev åtta, gick förbi nio och passerade lugnt tiostrecket. Jag är ganska trött då jag vaknade ett flertal gånger under natten. Min mun blev alldeles klibbig och torr av att jag säkert har sovit med öppen munn pg.a täppt näsa. Toppen. Så det kändes som att jag samlat ihop alla dammtussar i min mun. Men efter att ha drukigt ett glas saft så ordnades alla dammiga problem.

Idag är det plugget som gäller. Jag tänkte sätta mig vid tiotiden och plugga allt vad jag orkar. Jag måste bli klar med alla arbeten. Så det är lika bra att börja i tid. Svenska... idrott... samhälle...
Toppen, fyfan.

SKÅL.

Kommentera inlägget här :