Godmorgon, lördag.

publicerat i Vardag.;
Jag har vaknat nu och inte alls på fel sida som jag brukar göra då det är skolvecka. Jag vaknade av att Kevin gav mig några pussar - då blir man i alla fall lycklig. Igår gick och la mig innan filmen slutade - det var som jag trott. Jag var skit trött igår. Men jag fick läsa några rader ur doktor glas - så att nu har jag mycket mindre än halva boken kvar. Jag tänkte också ta med den till jobbet då jag kan sitta och läsa den där i lugn och ro - hoppas jag. Gäster är dock alltid välkommet! Idag är det halvfint väder också - så hoppas att det blir lite folk då. Men som sagt - det är nynäs vi talar om så då ska man inte förvänta sig någonting.

Nu är det bara några få dagar kvar till påskafton. Helt sjukt känns det. Det var sportlov för bara några dagar sedan - men som sagt nu är den här. Ronnie ska ju iväg lördag och vara borta till söndag under påskhelgen. Han har frågat om jag vill fira med hans mamma och syster och hennes barn. Det skulle som sagt vara jätte roligt, men samtidigt så vill jag kunna komma hem utan att gå en halv mil till närmaste buss - och samma sak gäller såklart dit. Okej, dit vägen är ganska lugn för då antar jag att det är ljust ute och att det är människor runt omkring i närheten. Men på natten då det inte ens finns gatlyktor som lyser upp vägen så vågar jag aldrig ta mig bort till bussen. Nej fy.


Nu står Kevin och kollar på simpson's och äter rostat bröd till frukost - han har dragit bort skinkan och slickar upp smöret, så jag vet inte om man kan kalla det att äta rostat bröd. Men han får i sig lite i alla fall. Men kanske inte av rätt saker. Hm, i don't know. Jag ska snart göra i ordning frukost till mig också. Bara det att jag inte har magsäck nog att äta precis när jag har vaknat. Jag är proppmätt - men så fort magen börjar jobba lite (typ med att svälja luft) så kommer min mage igång och börjar kurra igen. Så där onödig information som typ alla behöver veta om mig, ja - jag vet.

Men men.
Ha en finemang lördag.
SKÅL.

Kommentera inlägget här :