Godmorgon, måndag.

publicerat i Vardag.;

Jag gick och la mig vid halv tolv igår. Trots att jag la mig i tid så känner jag mig inte helt utvilad. Men det var länge sedan som jag gjorde det nu så jag börjar bli van. Kevin är världens kelgris och kan inte lämnas ifred i en sekund. Jag har fått några blåmärken pga. detta. Men det är bara att bita ihop och se glad ut när han står på mina ben och lår. Vi har i alla fall fått i oss en riktigt god frukost med äpple och yoghurt och dofilus. Smaskens. Kevin å andra sidan åt inte så mycket som jag hade velat. Men han får fortsätta på den talriken sen!

Idag blir det nog till att ta sig en tupplur med Kevin. Det känns som att mina ögon går i kors. Ursh. Jag är verkligen übertrött. Men det kanske är pg.a att jag håller på att gå åt tillfriskningshållet. Hoppas, hoppas det i alla fall. Det skulle vara toppen.

SKÅL

Kommentera inlägget här :