Godmorgon, tisdag.

publicerat i Vardag.;
Tisdag idag. Kevin står ute i köket och skriker för att han inte fick äta katrinplommonpuré direkt ur burken. Jag orkar dock inte ens försöka ha en diskution om hur hans blöja kommer att se ut om han äter det så. Istället har jag blandat i lite av katrinplommonpurén i hans filmjölk men det verkar inte hjälpa tydligen. Så förutom detta tjaffs som vi har så har jag lite andra planer för dagen. Bland annat så ska jag ringa till en frissersalong här i nynäs och beställa tid till Kevin... om dem tar barn i tvåårsåldern, det vill säga. För nu börjar Kevin se ut mer som en tjej än som en kille. Så det börjar verkligen bli dags för en omgång. Så jag hoppas verkligen att jag får en tid idag eller i morgon eller någon för huvud taget. Idag ska vi till dagis också - för att lämna in sommaledighetslappen så att fröknarna slipper oroa sig över sin semester. Ha ha ha.

Igår somnade Kevin inte förrän halv elva. Därav det snälla och trevliga humöret han har fått idag. Men desto tidigare somnar han ikväll pg.a det - så då är det ju lugnt, hoppas jag. Ronnie är på jobbet och huset ser ut att vara helt upp ock ned. Dags för en helomvändning i städschemat.
SKÅL.

Kommentera inlägget här :