Hungrig.

publicerat i Vardag.;
Både jag och Kevin väntar på att Ronnie ska komma hem. Han är och klipper sig i haninge. Äntligen. För han är som värsta barnungen, han klagar och klagar hela tiden på sitt långa hår och tror att det ska bli kortare pg.a alla klagomål. Men både han och jag vet att detta inte kommer ske. Så han borde vara klar snart, hoppas jag. För min mage börjar kurra och våfflor står på våran matsedel idag. Tillsammans med lite frysta bär eller kanske en bärsås? Nej, nu får han trycka på gasen och ta sig hem till affären och shoppa upp lite våffelsmet. Annars går både jag och Kevin under.

Orginellt att välja våfflor idag va?
Jag vet! Jag fick idén från min kära vän, Therese!

SKÅL!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Louise:

Haha, du sa aldrig åt mig att sätta på mig glasögonen =P Jag har rätt och det vet du ;)

2:a kommentar, skriven , av Therese:

Nämen :)
så roligt att du länkat ;)
jag är proppmätt nu efter alla våfflor.. hela 3 (!) stycken!

3:e kommentar, skriven , av Jocke:

Hej

Svara på dagens fråga:

http://vastertorp.blogg.se/1206438581_dagens_frga.html

Tack för din medverkan och ha en trevlig kväll

Mvh

Jocke

4:e kommentar, skriven , av lisa:

kika gärna in på min blogg (:

5:e kommentar, skriven , av Nea.:

Hejhej snygg blogg! Men en grej till med. Jag känner att alla verkar göra detta men vilket gillar du mest - Pannkakor eller Våfflor? Rösta, hiho! Ha en trevlig våffeldag! :)

6:e kommentar, skriven , av ankan:

Jag ska oxå äta våfflor ;)
Många äter väl det för att det e våffeldagen ? :P

Kommentera inlägget här :