Ikväll.

publicerat i Vardag.;
Gud så jag längtar till ikväll. Jag vill ut nu! Mamma och pappa ska ha Kevin till i morgon. Och jag kanske - men bara kanske ska sova hemma i mitt gamla rum i natt. Annars sover jag här, hemma hos Ronnie. Vi får se hur det blir och hur sent jag tar mig hem. Jag vill dock inte hem allt för sent. Kanske runt halv ett, ett - det låter lagom för min del. Då hinner jag sova några timmar innan Kevin är på mig. Jag som kanske ska upp på Body Jam i morgon också. Men det är väll inte bra och träna då man är sjuk. Hmm, jag vet inte. Nåväl. Så det är så min kväll kommer se ut i alla fall. Inte ofta man kommer ut och speciellt inte ofta man har barnvakt, så det ska bli rysligt roligt att få komma hemifrån och kunna känna sig lite barnledig.

Tack Cissi som bjuder mig! ^^

Kommentera inlägget här :