Inget kalas.

publicerat i Vardag.;
Det blev tyvärr ingen fest ikväll. Min näsa sa ifrån helt och täppte igen. Kankse var lika bra att vila upp sig innan fébern sätter fart. Det är ganska skönt att vara hemma idag och vila upp sig också. Kolla in Let's Dance som jag inte alls har kollat in tidigare och bara få ta det lugnt. Jag hoppas ändå att dem kan ha det roligt utan mig idag, höhö.

Jag ringde till chefen tidigare idag. Hon sa att dem hade stängt i hela helgen, trots att hon tidigare hade bestämmt att det skulle vara öppet. Jag vet inte hur dem tänker på det där stället, alltså. Men men, it's up to them. Kevin är fortfarande vaken, vilket betyder att han är extremt övertrött och jätte jobbig. Det är för att han har ätit godis som han fått i ett påskägg av morfar och mormor. Suck. Men det är bara en gång per år. I morgon är jag ensam hemma också. Stackars mig. 

Kommentera inlägget här :