Jag är hemma nu.

publicerat i Vardag.;
Men jag insåg att det ser ut som "Hej kom och hjälp mig" här hemma. Så det är lika bra att börja städa nu på en gång så att man har helgen fri för studier. Jag måste komma igång med ett referat på svenskan, göra arbetet om "brott och straff" i samhället och sedan kolla in AA innan jag släcker mina ögon för dagen. Jag måste också läsa några fler sidor ur boken, doktor glas. Den är jätte bra - jag är inte alls lika skeptisk nu som jag var till den allvarsamma leken. Den var ju jätte seg i början men blev jätte spännande senare. Jag hoppas på samma överraskning med denna boken!

Jag har sagt till dagis att hålla ett öga på Kevin då han gör "nummer två". Han har ju som sagt fått salvor som vi håller på att behandla honom med - och det skulle vara bra om vi fick veta om det gör ont eller inte på honom fortfarande. Men men. Det får tiden visa - som sagt. Jag hoppas att det blir bättre med hans mage i alla fall. För han har haft ett nedrans problem sedan han föddes med det där. Och nu tycker både jag och Ronnie att det skall vara slut på tårarna. Ingen ska behöva genomlida det som han har varit med om...

Så nu hoppas vi på tårfria dagar.
SKÅL.

Kommentera inlägget här :