Jag blir galen.

publicerat i Vardag.;
Jag vill verkligen ha vår eller ännu bättre sommar. Här hemma sitter jag nu och nyser som om att jag skulle vara en av dvärgarna i snövit. Snön lägger sig som en filt över marken och mina illutioner om en tidig sommar skjuts ännu längre bort. Jag vill kunna klä av mig min vinterjacka och slippa ha blöta och kalla fötter från mina gymnastikskor. Jag blir galen om inte solen och värmen kommer fram snart. Påsken är förbi och då ska det baskemig bli varma sommardagar. Se till att det går åt rätt håll åtminstånde - mina drömmar förskuts annars. 

Hej mitt vinterland, nu är jag här. 
Jag sviker vintern i år, för den svek mig under vinterhalvåret.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Rebecca:

Håller med, det är för jävligt att det ska vara så kallt under påsken!!! :(

Kommentera inlägget här :