Jobbet.

publicerat i Vardag.;
Jag saknar mitt jobb. Nu när jag varit hemma i en vecka utan att jobba... eller jag har varit hemma längre, utan att jobba... så saknar man stället. Men jag tänkte gå dit i morgon och jobba några timmar, kanske hela dagen, eller kanske inte alls. Vi får se hur dagen visar sig. Men på onsdag kväll så ska jag jobba. Då kommer det tjugo pers till jobbet och då ska jag få servera. Toppen, eller inte. Jag är verkligen jätte skakis på serveringssidan. Men det skall nog ordna sig i alla fall. Lite läsk i knät på kunderna gör nog ingenting! Ha ha ha. Men det har inte hänt hitills, tvi tvi, ta i trä.

Snart kommer Ronnie med våra pizzor vi beställde. Eller jag valde sallad - det är godare om du frågar mig. Så han kommer hem med dem och Kevin är helt uppspelt över att vi ska ha "Pissa, pissa, pissa" som han säger. Jag svarar dock med att "Pissa, det gör man på toaletten!"

Nej, nu blir det till att ta fram massa glas och bestick för snart kommer käket på bordet.
SMASKENS!
SKÅL.

Kommentera inlägget här :