Kevin är hemma och middagen är påbörjad.

publicerat i Vardag.;
Kevin har precis blivit hämtad från dagis nu. Han gick hem hela vägen själv med sin vagn. Så duktig min lilla prins har blivit. Han gick utan att klaga någonting. Och det är ändå en ganska brant uppförs backe som han blev tvingad att dra vagnen i. Men han börjar bli stark. På dagis sa en dagisfröken att han såg så "lillgammal" ut. Vissa miner han gör och visa uttryck gör att han ser ut som en gubbe. Och jag kan ärligt talat inte göra annat än att hålla med henne. Han överraskar en nästan varje dag med nya miner och får en att skratta mer än vad man orkar.  

Nu är middagen igång. Idag blir det fisk och potatismos - med rhode Island till middag. Troligtvis lite grönsaker till - då kylskåpet är överfullt av nyttigheter som jag köpte hem igår då vi hade tacos - (lill lördag) till middag. Det uppskattades verkligen hemma! Idag ska vi också försöka äta i lugn och ro utan stress tillsammans. Vi får se hur det går - då jag om en timma ska vara på jobbet. Men det får jag helt enkelt anpassa mig till. Jag vill ju inte gå miste om allt här i livet.

I morgon är det onsdag vilket betyder - ledighet. Underbart. Då ska jag leka och ha det roligt med Kevin. Kanske passa på att gå på unga mammor?
Det skulle vara något det!

SKÅL.

Kommentera inlägget här :