Kevin har somnat.

publicerat i Vardag.;
Han var helt utmattad och säkert jätte trött redan innan han fick så ont i magen. Nu har han sovit i ungefär en halvtimma. Så det är skönt att han somnade så fort och får återhämta sig lite.
Jag har fått en grym ilning i en av mina bakre tänder. Fan va det ilar. Men det går nog över snart. Jag får alltid ilningar av choklad. Jag vet inte varför. Men tack och lov så äter jag inte det alltför ofta.
Min förkylning har övergått till något helt groteskt. Jag är skit förkyld. Jag kan inte andas genom näsan, låter som jag vet inte vem, när jag pratar och andas som att jag sprungit tjejmilen, två varv om inte mer.
Annars så har det inte hänt så mycket idag. Jag tänkte ta och käka min citron nu som min mamma köpte till mig på ICA. Jag är supersugen på det nu!

SKÅL.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Louise:

Du och dina citroner asså =P

Kommentera inlägget här :