Kevin och jag har sovit.

publicerat i Vardag.;
Vi har sovit och sovit och sovit. Vi sov från ett till klockan slog fyra. Fan va skönt det var att få slumra in. Jag var skit trött i skolan idag och det var nära på att jag somnade under teorin med våran lärare. Men nu har vi i alla fall sovit och fått tillbaka våran energi så att vi är redo att ta nya tag! Jag ringde chefen också - och hon sa att jag ska få äran att servera i morgon, åh, toppen. Hoppas att det är många som vanligt, som kommer och äter så att man får in lite klirr i kassan.

Vi har även hunnit bada i en timma jag och min pojk och jag har hunnit få sockerfall. Jag kom på att jag inte har ätit förrän klockan var för tidigt för att ens ha energi kvar. Så snart är det dags att äta någon god fredagsmat. Ikväll är det så ska det låta på tv också, då sitter jag bänkad vill jag lova.

SKÅL.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Trinidad:

Självklart !

Kommentera inlägget här :