Kevin somnade själv idag.

publicerat i Kevin;
Hjälp. Tro det eller ej, men jag har inte hotat honom. Jag sa bara till honom då han började bråka vid matbordet att det var dags för honom att gå och lägga sig. Jag gav honom en bok och la honom i sin säng. Han tänkte inte ens tanken på att hoppa ur sängen utan satt och bläddrade fram och tillbaka i boken "att föda barn" som man får på posten då man blir gravid. Jag fick den i alla fall. Där i står det en massa saker om vad man ska äta - och inte äta - och så är det självklart en massa bilder på bebisar som Kevin har blivit stormförtjust i. Han tjatar hela tiden om bebisar. Haha sötnos där. Och medan jag låg och läste i min, "Doktor glas" och han i sin bok så somnade han tillslut. Jag fick bara läsa fem, sex sidor innan han hade släckt sina små ögon! Duktig kille. Jag tror vi ska fortsätta så i dessa takter!

SKÅL.

Kommentera inlägget här :