Kortklippt.

publicerat i Vardag.;
Kevin var jätte duktig hos frissan. Han gick från tjej till kille innom loppet av bara några minuter! Ha ha ha. Och hon blev jätte förvånad över att han satt så stilla som han gjorde. Han fick en traktorbok och lite choklad att gotta sig i när han satt i heta stolen. Så då funkade allting som det borde. Toppenbra! Hans klippning gick på 220:- och det var ju inte så illa med tanke på att det nästan tog en halvtimma. Så det var väl värt alla pengar. Tack och lov för att han satt still hela tiden. Han var verkligen überduktig.

På torsdag, klockan 12 är det min tur att bli finfin i håret. Jag ska slinga det lite och klippa topparna. Skitkul ska det bli. Hoppas, hoppas att det blir bra också. Annars kommer jag att ångra mig. Plus att jag inte vill att dem ska ta allt för mycket på mitt hår. Jag har gått ifrån frisören så besviken så många gånger. Men den här gången vill jag inte det. Hoppas jag!

Nej.
Bilder på Kevin kommer in lite senare.
Före & efter bilder!
SKÅL!

Kommentera inlägget här :