Kväll.

publicerat i Vardag.;
Kevin vaknade men somnade lika fort igen. Men denna gången ute i soffan - som alltid när han börjar gråta. Jag orkar bara inte hålla på att tvinga honom att sova kvar i sin säng då han har vaknat. För troligtvis så har han vaknat av en mardröm eller liknande - så då är det bara att trösta.
Jag har även kollat in roomservice. Mycket duktiga killar som gärna får möblera om i vårat vardagsrum om dem känner för det. Jag skulle inte opponera mig. Denna dagen var det salsa inspererat - vilket dock inte är min typ av smak. Jag gillar ljust - glatt och gärna naturliga färger som grönt, brunt, gult och blått. Men dock inte i någon kombination - om dessa inte passar ihop det vill säga.
Jag har även hunnit med att äta lite glass. Det blev mina kära SIA-glassburkar som fick rycka ut idag. Lite Lakrits och Blåbär och Granatäppelsorbet. Finns det någonting bättre. Ja, jag kan leva på glass fram till dödagar om jag så var tvungen. Speciellt om det är några smarriga smaker som får smaklökarna att hoppa i munnen...

Olle börjar inte förrän om någon timma, vilket gör att jag har fått en paus från TV tittandet. Skönt att få lite fingergymnastik över tangentbordet också, lyx - det är ju gratis träning for the fuck sake!

SKÅL.

Kommentera inlägget här :