Kvällsmat.

publicerat i Vardag.;

Jag tänkte ta och äta lite av maten som jag fick med mig från mamma och pappa efter det att jag varit och lämnat Tessan och Maria vid tåget. Skinka och rotmos, finns det någonting bättre? Oh, nej. Speciellt inte när det är hemlagat. Men jag tror inte att det är så bra om jag äter någonting nu, såhär sent. Då är det ju risk för att jag aldrig somnar... Så nej. Min kvällsmat får helt enkelt skjutas upp och bli en tidig lunch innan jag ska gå och fixa mitt hår. Egentligen vill jag inte. Jag vill inte alls göra i ordning mitt hår. Jag vill vara som jag är idag. Åh, varför beställde jag tid för... FAN.

Hur mycket kostar det för en hårtvätt och två centimeter av mina toppar...
Mer får dem inte ta... MITT HÅR.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mojsan:

jaaa :O det gjorde du fan!! Haha fan vad kul :D
Ja du ser ju vad det gjorde med oss ;)

2:a kommentar, skriven , av Therese:

nej, usch för rotmos ! :( Och ditt hår var ju fint och såg inte alls slitet ut.. är det nån som behöver klippa sig är det jag :P

Kommentera inlägget här :