Kyckling och klyftpotatis.

publicerat i Vardag.;

Så ser det ut som vi ska äta till middag idag. Jag var jättesugen på kyckling igår. Men idag är jag inte alls lika sugen längre. Vi åt ju som sagt inte precis kyckling igår... Snarare salami och bacon på min pizza, men det var gott det också. Men idag tänkte jag göra någon currysås till och hoppas att denna såsen skall gå bra denna gången. Förra gången jag gjorde currysås vill jag inte ens gå in på. Men låt mig säga såhär: "KATASTROF".
Haha. Men jag tänkte fuska mig till en currysås. Jag gör en såsbas och så häller jag i Curry bara. Så illa kan det ju inte smaka. Hoppas jag.

Kevin har varit jätte snäll idag. Om man bortser från att han var trött och hängig i morse. Vem är det som har hotat min grabb så att han har blivit snäll?

Nej. Maten kallar.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av TUMADRE:

det är väl bara bra om kevin är snäll :)

2:a kommentar, skriven , av Sara:

kommer du inte ihåg hur man gör currysåsen?
haha, nu får du skärpa dig Denise ;)

Kommentera inlägget här :