Life is wonderful.

publicerat i Vardag.;
Min dag ser ut precis som vanligt. Idag börjar jag jobba vid halv tolv - jag får börja vid kvart i tolv också. Sen så ska jag upp till konsum och handla champingoner och rucola sallad och därefter vara servetris hela dagen. Jag har en svart kjol på jobbet - har putsat upp mina vita (icke) klackskor och sedan har jag laggt ned en vit tröja som jag anser passar bra att servera i. Egentligen ska man inte servera i ett linne - så i värsta fall springer jag in på lindex och kollar om dem har en vit skjorta i min storlek - 34/36 och förhoppningsvis så nappar det. Det brukar alltid vara den storleken som är tagen redan. Men håll tummarna för mig.

Nej. Jag kommer nog inte hem förrän elva ikväll - som vanligt.
Ha er en trevlig lördag framför schlagern.
HEJA HEJA HEJA!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Evelin:

oj vad sent du kommer hem. Men sover Kevin hos Ronnie då när du jobbar så sent eller såver han hos sin mormor och morfar? :) När skulle ni få någon lägenhet då? Hoppas snart då :) Kram

Kommentera inlägget här :