Maria & Therese.

publicerat i Vardag.;
Idag ska jag leka med Maria och Therese. Eller leka kan man ju inte säga. Jag har vuxit ifrån alla barnlekar som kull och burken. Men vi ska leka en vuxenlek. Dricka kaffe och fika. Ooh - vuxenpoäng till mig! Jag som inte dricker kaffe. Ni vet ju hur det slutat tidigare - med min übergoda capuccino på jobbet som gör att man ligger vaken på nätterna, eller med mitt kaffedrickande här hemma som slutar med att var och varannan elektrisk sak slutar att fungera. I mitt fall var det mitt tangentbord till datorn, och jag tvingades kopiera allt som jag skulle skriva. Ha ha ha. Så nej, jag kanske ska göra som Kevin. Hålla mig till festis så slipper vi olyckor.
Ja! Så blir det nog. 
Minus fem , vuxenpoäng till mig.
SKÅL

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

haha. själv tror jag nog att det blir kaffe. om jag inte är törstig. då blire nog läsk ;)

Kommentera inlägget här :