Nej fyfan.

publicerat i Vardag.;
Jag har suttit och pluggat. Analysen av "Den allvarsamma leken" ska in om bara några timmar. På måndag för att vara exakt och jag påbörjade Analysen nyss. Jag har dock inga problem med att skriva dessa saker - utan jag har redan skrivit i stort sett halva analysen. Men det är jätte jobbigt.

Jag somnade klockan tre i natt och gick upp strax innan tiotiden - vilket just nu vid detta tillfälle gör mig grymt illamående av trötthet. Jag nästan skakar av trötthet nu. Illa, illa. Men sånt är livet. Jag skall aldeles strax in i sängkammaren och lägga mig brevid Kevin.

Att vara servetris gick rellativt bra idag. Allt i mitt liv är rellativt. Victorio blev lagom irriterad på en dam som trodde hon hade hamnat på en pizzeria och kunde välja och ta bort saker ur hans mény. Det var jag som fick äta upp hans ilska. Men tillslut så gick även det bra! Den där damen kom in bakom baren också - bara för att bevisa att det minsann var hon som hade rätt. Suck, människor. Men men. Vi hade ett tiotal matgäster idag. Lyckad kväll med andra ord. Det resulterade i alla fall i hundra kronor som jag kunde ta hem. Skönt med lite klirr i kassan. Jag tog taxi hem idag också. Jag åkte dock gratis, tack och lov ( då jag blivit väldigt snål på senare tid ) då en taxichaffis åt hos oss så passade han på att köra mig hem. Schysst.

Jag har även handlat upp lite smink och en tröja på lindex som jag berättade tidigare idag. Allt gick min väg idag - så det blev lyckat. Skönt det!

Nej nu ska jag gå och sova. Natti natti.

Kommentera inlägget här :