Nu har vi varit i ösmo.

publicerat i Vardag.;
Nu är vi hemma igen - eller i alla fall jag. Jag sprang över till mamma och pappa och kramade om "syrrans" ungar lite. Vi satt och tog blodprov och spelade upp ringsingnaler på mobiltelefonerna. Allmänt tråkigt om man säger så. Jag tycker det är betydligt mycket roligare då endast Tim och Diana är här än när alla sjutton är det. Men men. Det är inte så mycket att göra åt.

Vi hade det i alla fall betydligt mycket roligare hos Thomas och Sanna idag. Ungarna fick leka till dem tröttnade och vi fick äta tills vi kräktes. Nåja, nästan i alla fall. Det var skönt att komma hemifrån en stund i alla fall.

Kevin ligger och kollar in musses favoriter på DVD och jag har precis satt mig här för att vila upp mig lite. Det är ganska ansträngande att vara hos mamma och pappa ibland.

SKÅL.

Kommentera inlägget här :