Onödigt.

publicerat i Onördigt;

Senaste
Kompisen du träffade: Jasmin och jag fikade tillsammans igår.
Personen du pratatade med: Jasmin
Du fick SMS av: Ronnie
Du kramade: Ronnie.

Idag
Kläder: Linne, trosor.
Bättre än igår: Dagen har precis börjat.

Imorgon
Är det: Söndag.
Händer imorgon: Kanske jobb, om inte så ska jag ta det lugnt.

Favorit
Nummer: Tretton
Färg: Vit & svart. Stilrent.
Årstid: Sommar.

Nu
:
Saknar du någon? Nej inte just för tillfället.
Humör för tillfället? Morgontrött.
Musik: Inget, tyst.
Tidsfördriv: Plocka navelludd och sticka en tröja?

Frågor och svar
Det första du gjorde I morse? Pussade Kevin, massor.
Vad åt du sist? Chips.
Tror du på distansförållanden? Nej.
Vem tänker du på just nu? Ingen, tror jag.
Tror du att personen tänker på dig med? Hmm..
Vart reste du sist? Sist. Det var länge sedan, sist.
Vad gjorde du igår kväll? Jag kollade på national treasures och lagade mat..
Liknar du din mamma eller pappa? Papp's.
Ler du ofta? Ja - typ gämt.
Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Sökärvitet, lite av varje med andra ord.
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Alltid.
I vems säng sov du i igår natt? Min.
Vilken färg har din tröja? Ljusblå.

Sorg

Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Nej.
Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja.
Gråter du när du skadar dig? Nej.

Lycka
Är du en glad person? Ja.
Önskar du att du var lyckligare? Nej, det skulle inte funka. Då skulle jag spricka, tror jag.
Är lycka överskattat? Nej.
Kan musik göra dig glad? Ja.

Kärlek
Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? Ja, det finns ganska många. ♥ Kärlek till er.
Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? Ja - som oftast..
Har du en flick/pojkvän? Ja
Är du nöjd med det? Ja
Är du kär? Ja

Hat
Vem hatar du verkligen? xxxxxx
Har du någonsin gjort en hat-lista? Haha. Nej, men en "du-ligger-utanför-mitt-liv"-lista hos psykologen
Är du en mobbare? Nej och jag har aldrig varit.
Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Ja, det har hänt.
Har du blivit sviken någon gång? Ja.

Skolan
Gillar du skolan? Ja - mer och mer för varje dag.
Favoritämne? Svenska B, Servering och Idrott.
Värsta ämne? Matte och Italienska.
Har du spytt i skolan nån gång? Aldrig.
Är skolmaten god? Jag har ingenting att klaga på.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av CAROLINE:

hur gär man sånna små hjärtan ?
din blogg är fin

2:a kommentar, skriven , av CAROLINE:

hur gär man sånna små hjärtan ?
din blogg är fin

Kommentera inlägget här :