Ont i ryggen.

publicerat i Vardag.;
Från klockan sex, fram till nu har jag stått och vikt, stäckt, dragit och suckat. Framför allt suckat. Jag har grymt ont i ryggen och förväntar mig minst en timmes paus innan jag börjar om på nytt. Jag måste bli klar inne i garderoben snart. Jag orkar inte se att det ser ut så som det gör där inne. Fyfan. Men nu är i alla fall nästan ALL tvätt tvättad. Så nu kan man inte klaga över att man har skitiga kläder på sig! Haha. Jag skulle ha blivit klar klockan sju, men icke sa nicke. Klockan åtta var jag helt klar med allt. Detta innebar att jag inte ens vek ihop all tvätt. Jag tryckte bara ned det i Kevins vagn och skyfflade in det i hallen. Så nu ligger alla sex maskiner i hallen, tråkigt nog. Men jag orkar inte börja stoppa in det i garderoberna och på hyllorna ännu. Om jag ens orkar göra det idag för huvud taget?
We'll see, we'll see!

Nej, nu ska jag koppla av och koppla ur.
SKÅL.

Kommentera inlägget här :