Skärtorsdagen.

publicerat i Vardag.;
Fan, fan, fan. Varför har ingen på gården varnat mig för...? Det kom två påskkärringar till oss och snyltade av mina sista fyra rutor av Mmmarabouchokladen jag hade. Fan jag hoppas dem blev smittade av mina goda bakterier i dörröppningen och att dem får lida av att vara utklädda. Ha ha ha. Nej. Men ärligt - jag fick i alla fall ett fint kort med fjädrar på. Men vad det föreställer vet jag inte - så det var inte något vidare byte heller. Jag verkar bara gå på minus och förlust idag. Men det är lika bra att vänja sig. Hoppas jag får hem något riktigt gott godis bara.

Nu är alla våra lampor släckta i alla fall - så nu ser det ut som vi inte är hemma. Lövly.
Hoppas inga fler elaka kärringar kommer hit och snor mitt godis.
Jag har inte hjärta att säga nej heller. F U C K.

Kommentera inlägget här :