Skit dålig dag.

publicerat i
Det var inte alls roligt att jobba idag. Kanske var det för att alla som kom och åt kom i en klunga - och därefter lämnade oss utan arbete hela dagen. Det kom dock en liten stackare precis innan vi stängde som beställde två förrätter - och vi ställde oss och gjorde i ordning detta - snälla som vi är. Eller jag gjorde det. Det är jag som har hand om alla förrätter och sallader och efterrätter också för den delen! Så jag har - tro det eller ej - ändå ganska många saker som jag kan på jobbet. Jag kan även göra en carbonara - vilket inte alls är svårt längre. Det räcker med att öva en gång så kan jag även den. Och vildsvinsfilé kan jag också laga till. Så jag börjar bli värsta proffs på italienska köket. Idag kom Victorio upp med ett nytt förslag på efterrätt. Det blir en l'orange di flambé - eller vad den nu hette. Jag och namn, liksom.

Nej. Jag måste plugga - räkna min inkomst för helgen och kolla lite på tv.
SKÅL.

Kommentera inlägget här :