Snabba.

publicerat i Vardag.;
Färg: Just nu grått. Men det kan bero på att allt känns grått. Spelar jag med i en svartvit film kanske? . . .
Klädsel: BH och trosor. Jag får skylla på att jag nyss vaknat.
Frisyr: Tillruffsad.
Accessoar: BH banden ligger ner över axeln kanske....? Om inte annat så har jag fått en röd näsa som inte hör till min kropp annat än vid sjuktillstånd. Den får bli min accessoar.

Mat: Yoghurt med äppelbitar i.
Dryck: Vatten. Det märktes i natt när jag skulle sova att jag hade druckigt en liter vatten minutrarna innan.
Snacks: Gurka i stavar åt Kevin nyss.

Känsla: Har jag sovit någonting alls i natt?
Humör: Less på min snok.
Att göra: To do, not to day list.

Musik: Allt som låter.
TV: Just nu, ICE AGE.
Internet: Sitter här ju.
Telefonsamtal: Inga.

Inspiration: Design, vill göra om här hemma.
Drömmer om: Ett sovrum till Kevin.
Längtar till: SOMMAREN!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sara:

kolla gärna in min blogg.)

Kommentera inlägget här :