Sova middag.

publicerat i Vardag.;
Egentligen hade jag velat hitta på någonting med Keivn idag. Det blev så mycket som nada vi hittade på. Jag ringde dock och sjukskrev mig idag från jobbet. Mitt öra har varit pain in the ass idag. Jag hör dåligt och har en knivig smärta i mitt öra. Kan inte bli bättre va.
Jag och Kevin sov i en och en halv timma fram till dess att telefonen ringde. Efter det hade jag svårt att somna om och jag snurrade och vred mig så pass att jag väckte Kevin. Toppen. Jag som verkligen behöver få sova.

I morgon är vi i köket i skolan och detta betyder att vi har restaurangen. Nu var det flera veckor sedan som jag gjorde maten till gästerna så det skulle - tro det eller ej, faktiskt vara ganska kul att pyssla med nu. Om det inte är så att jag blir plaserad i servisen, för det har jag börjat uppskatta. Det är mycket roligare att ha hand om gästerna än att stå inne i ett varmt kök och känna sig stressad.

Jag ska snart börja med middagen nu. Idag tror jag att det ska bli någonting med korv. Kanske korvstroganoff?

Kommentera inlägget här :