Tandläkaren.

publicerat i Vardag.;
Jag blev förvånad - jag hade inga hål idag. Bara lite tandsten och blev tillsagd att använda tandsticka - vad det nu är? Tandtråd funkar inte på mina tänder då jag har tråden. Men han var så glad över att jag skött mina tänder så noga så.. ehm. Jag höllt med och skröt om att jag inte hade ätit något godis alls sedan sista besöket. Han förstod då att jag ljög - fan att dem alltid ska se igenom oss dödliga svensson, svensson. Han plåtade mina tänder också - tog några bilder och såg inga fel. Men om det skulle vara så att det är någonting som döljer sig - som han inte kan se på bilderna just nu så skulle dem ringa mig. Snälla gode gud, gör så att han inte ringer.

Min tandläkare är den enda tandläkaren som får borra i mina tänder utan bedövning. Så bra är han, tro mig!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

utan bedövning!!!! :O duuuuu är modig du.. skulle aldrig klara det. haha gör fan ont bara det petar bort tandstenen!! :( buhuu

Kommentera inlägget här :