Tidig lunch.

publicerat i Vardag.;
Det blir en ganska tidig lunch nu. Jag har startat upp lite ris och ska snart steka på vårrullar. Jag är jätte hungrig. Å andra sidan så är jag det konstant, hela tiden. Men det är ingenting jag vill erkänna. Jag försöker att hålla mig med att äta endast då man ska - men sen om man flyttar frukost, lunch och middag tidigare än vanligt - då kan man ju passa på att äta kvällsmat och mellanmål också. Så då går man teoretiskt sätt och äter hela tiden utom den tiden som man sover. Ha ha ha. Fan va smart jag är. Man ska ju äta mellanmål mellan alla måltider också. Så då blir det ruskigt mycket mat jag kommer få i mig om jag fortsätter i den här takten...

Jag vill tillbaka till jobbet snart. Jag är så sugen på plankstek, åh vad jag vill jobba...

SKÅL.

Kommentera inlägget här :