En lång dag.

publicerat i Vardag.;
Varför känns den här dagen så jävla lång för?
Jag bara sitter och glor och det känns inte riktigt som jag följer med i samma omloppsbana som alla andra gör.
Men va fan, jag lever ju så jag får skratta mig lycklig över det helt enkelt.

I morse gick det förvånandsvärt bra att lämna Kevin på dagis, yttligare en gång! Han blir verkligen duktigare och duktigare för varje gång jag lämnar honom. Jag är ganska stolt över honom måste jag säga - att han tar allt så bra som han gör. Han gick direkt till lekparken och lekte med en söt liten flicka, så sött så. Han glömde helt och hållet bort att jag fanns, tack och lov.  

Nu är det sista lektionen. Jag skulle egentligen ha prov i brott och straff men lyckades flytta det till i morgon. Thank god. Nu i veckan har jag haft för mycket att tänka på att en bra start på en ny vecka sitter på sin plats! Jag behöver samla mig lite.

Hoppas ni haft en fin dag.
Ses.

Kommentera inlägget här :