En lite mer personlig lista.

publicerat i Onördigt;
Namn: Denise
Födelsedatum: 26 juli.
Ögonfärg: Gröna
Hårfärg: Blond, eller någonting där mellan.
Längd: 1,55
Vänster/högerhänt: Vänsterhänt
Stjärntecken: Lejon.
Kär: I livet, Kevin och lite annat - ja.
Skor som du bar idag: Mina Björn Borgskor.
Dina svagheter: Att inte säga vad jag tycker i jobbiga situationer.
Rädsla: Oj. Säg någonting jag rent teoretiskt inte är rädd för.
Målsättning: Ge Kevin en bra uppväxt är det enda målet jag tänker fullfölja till 100%.
Första tanken när du vaknade: Jag läste ett sms, så det var inte så mycket att tänka på egentligen!
Sista tanken innan du somnade: Undrar när jag får SMS:et. Ha ha ha!?
Pepsi eller CocaCola: Cola.
Mcdonalds eller Burger King: Burger King.
Adidas eller Nike: Nike
Choklad eller vanilj: Vanilj.
Svär du: Som fan!
Sjunger du:  Alltid, gärna och mycket.
Duschar du varje dag: Varannan mer eller mindre.
Gillar du skolan: Absolut. Vissa dagar mer än andra.
Tror du på dig själv: Nej - eller beror på i vilka sammanhang.
Kommer du överens med din mamma: Ja
Kommer du överens med din pappa: Ja

Har du under den senaste månaden;
Haft sex: Nej
Drucikt alkohol: Nej
Rökt: Nej
Shoppat: Ja.
Bakat: Nej
Stulit något: Nej
Däckat eller varit jättefull: Nej
Blivit kallad hora: Nej
Blivit nerslagen: Nej

I framtiden;
Namn på barn
: Melissa om det blir en tjej, Charlie om det blir en kille.
Hur vill du dö: Lycklig.
Vad vill du bli när du blir gammal: Farmor & mormor om detta är möjligt.
Antal människor du skulle ge ditt liv för: Kevin.
Antal piercings:  Naveln (eller nästan i alla fall.)
Antal taturingar: Zerro.
Hur många gånger har du varit med i tidningen: Två gånger tror jag. Och en gång på TV (tror jag) i en tysk kanal.
Antal saker jag ångrar: Mycket. En vet jag om och fler är det säkert.
Vad ska du göra i sommar: Vara mammaledig.
Vad ska du göra i vinter: Tröstäta (?)
När tog du studenten: Om ett år.
Vad har du gjort efter gymnasiet: Jag har inte gjort någonting.
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba: Ja
Vad händer i helgen: Ska på teater i morgon och just nu sitter jag med levande ljus.
Vad vill du göra just nu: Bara vara. Det är lugnast så.
Vill du ha Pojkvän: Ja, så småning om kanske.
Vad tittar du på först hos killar: Personligheten.
Vad är sexigast hos en kille: Oj, lika så - personligheten också.
Vilka av dina kompisar kommer hitta kille först: Ha ha ha. Dem flesta är redan tagna.
Vem är den perversaste person du känner: Oj, ingen aning.
Hur gammal är din yngsta kusin: Sex tror jag att hon är nu.
Nämn något du är stolt över hos dina föräldrar: Att dem orkar med allting.
Bästa sommaren i ditt liv: Alla som passerat.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

"Vad ska du göra i sommar: Vara mammaledig."



Är du gravid? Eller menar du med Kevin? STORT grattis om du är gravid iaf! =)

2:a kommentar, skriven , av Denise:

Herregud, nej! ha ha ha.

Jag har bara dagar kvar på min föräldraledighet som jag tänkte ta ut! :D Ha ha ha.



Kommentera inlägget här :