Godmorgon i blåbärsskogen.

publicerat i Vardag.;
Idag är det måndag igen vilket betyder stressa, stressa, stressa. Jag tänkte dock simma lugnt och försöka strunta i att stressa idag. Vi får se hur det går. Kevin sitter ute i vardagsrummet med morfar och kollar in barnkanalen nu. Dem ser ut att inte lida i alla fall. Mysigt. Jag och Kevin har precis kommit upp ur ett bad så att han har en stor toffs på huvudet av ruffsigt hår. Jag har fått vita linjer på ryggen pga. solbränndhet. Det svider lite smått, men det tar nog inte många minuter innan det går över till brunt, det tror jag inte. 

Vi har svenska och samhälle idag. Jag måste dock ringa bostadsförmedlaren och ta ett allvarligt samtal med dem. Ehm, det går nog... inte. Jag kanske ska be mamma ringa trots allt? Jag som är lite smått telefonrädd vågar säkert prata med dem och kaxa upp mig! Ha ha ha.

I eftermiddag blir det yttligare en promenad till en lekpark med Kevin och hans (nya) kompis. Mysigt. Så jag kommer (kanske) inte skriva här mer idag. Vi får se hur det blir. Jag vet inte heller var jag sover i natt. Om det blir hemma hos Louise eller en natt till hos mamma och pappa? Nåväl, det återstå se!

Vi ska i alla fall ha det jätte mysigt i solen efter skolan och busa som bara den.
KRAM!

Kommentera inlägget här :