Hos Louise igen.

publicerat i Vardag.;
Innan vi åkte från mamma och pappa så tog vi oss ett bad och tvättade oss rena och fick en chans att känna oss fräsha. Väl behöverligt kan jag ju meddela er! Sen var det bara att bege oss till bussen då vi hade tio minuter dit. Väl vid busshållsplatsen så träffade vi en gammal granne och vi stod och snackade en stund. Väldigt trevligt om jag får säga det själv. Plingan på bussen var trasig så det var smått roligt att höra hur folk hanterade den situationen. "HÄÄÄÄÄR SKA JAG AAAAAAV!" "TAAACK!" "PLINGELIIIIIING!"
Tack och lov så slapp jag ta ton då det var en farbror som gjorde det åt mig, någon blandning av dessa alternativ här över tog han ton i . Ha ha ha.

Nu ska jag ringa och fixa lite saker med Ronnie.
Vi hörs senare.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av dd:

vad är det som har hänt?:s

Kommentera inlägget här :