Hos mor och far.

publicerat i Vardag.;
Louise är hos sin mamma och jag och Kevin har varit hemma hos henne fram till nu. Jag har precis tagit bussen och åkt till mamma och pappa. Kevin är redan i full fart med att leka med katten och vara allmänt vild. Ronnie ska ha Kevin idag, fram till ikväll. Ska bli skönt att få vara mammaledig trots att jag inte kommer att ha så mycket att göra. Tv:n kommer att få bli min största sysselsättning ikväll med andra ord...

Tack och lov för att Kevin kommer hem ikväll. Då blir det i alla fall liv i luckan i några timmar innan han somnar. Det är skönt att veta att man lever när man har honom. Det finns inte en minut när han är helt tyst förutom när han sover - och det är helt underbart att han bubblar så mycket som han gör. Jag älskar min prins.

Nej... senare idag så ska pappa och jag gå och handla. Men jag tänkte höra om det går bra med att vi väntar till Ronnie har varit och hämtat Kevin. Det är mycket skönare att vara utan honom när man ska göra sånna ärenden. Sen är det bara att gå hem till Louise och häcka igen.

En toppendag med andra ord... ehm. Det går att diskuteras.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av MiCka:

Denisee skaru ha kevin imorgon? annars kan du väll haka med och ta en öl på frejja? =D

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

haha ja självklart har ja de:P

[email protected]

Kommentera inlägget här :