I morgon.

publicerat i Vardag.;
I morgon ska jag gå till Dagis med Keivn och därefter springa vidare till köket och stå i en varm kockrock hela dagen. Sedan bär det vidare till dagis och mamma och pappa för att packa ihop dem nödvändigaste sakerna och för att sedan springa vidare hem till Louise. Där skall jag och Kevin vara tills på måndag då vi får se hur vi gör sedan... Kevin ska dock vara hos Ronnie i helgen, men han sover hemma hos mig. Detta är pg.a många olika anledningar som jag inte vill gå in på här på bloggen. Så lite privatliv har jag allt.

Jag är fortfarande mätt efter pizzan idag. Ha ha ha. Jag vet inte - men jag brukar aldrig hålla mig mätt hela dagen på endast en pizza. Men det kanske ändrats - who knows... Jag äter betydligt mindre nu efter allt som hänt i alla fall. Man kanske skall passa på att sluta med det onyttiga och gå över till gröna- linjen istället och äta mer grönsaker än godis... För mig låter det som en toppen idé.

Om min träningsvärk har gått över tills i morgon så tänkte jag vara aktiv för en gångs skull och springa några meter igen. Jag hade det så skönt igår när jag sprang. Dock så får man en sån jävla värk att man önskar att man inte levde när man vaknar på morgonen.

Nu ska jag dock gå och sussa. Jag är trött.
Ses i morgon.

Kommentera inlägget här :