Malin.

publicerat i Vardag.;
Hur har jag haft det ikväll? Jo skitkul.
Malin ringde mig runt två och frågade om vi kunde göra någonting tillsammans. Så vi bestämmde oss för att ta en picknick, hon, hennes barn och sambo tillsammans med en kompis till dem. Dem såg dock en hålhake i hela denna historien att dem skulle para ihop mig med denna ensamma stackars killen som skulle komma på festen! Ha ha ha. Han är jätte snäll, verkligen och jag måste få påpeka att vi haft det jättekul, skrattat, ätit gott, lekt och busat, precis som man ska. Sen har vi suttit och kollat på film tillsammans, ätit jordgubbar och meloner, chips och bara myst framför Ondskan. Dem säger dock att man sparar det bästa till sist och det kan jag i mitt fall säga att det stämmer! Världens grymmaste Suzuki fick jag åka med på hem. Inte lite lycklig man blev när man satt där - och jag var hemma på under två minuter näst intill. Nackhåret reste på sig av kylan, men det var det fan värt!

JAG SKA SKAFFA MC-KORT OCH DÄR MED BASTU!
Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :